Jumaat, 8 Januari 2016

2016.


ASSALAMUALAIKUM


Lama betul rasa tak menulis dalam blog ni. Kali terakhir aku menulis bulan jun tahun lepas. Sebab kesibukan kerja yang memerlukan lebih commitment, aku terpaksa lupakan kejap blog ni..

Sekejap je kan dah masuk tahun baru 2016. Banyak cerita yang tertangguh dalam tahun 2015 aku nak ceritakan dalam ni, tapi biarlah dulu. Tunggu masa sesuai.

Mungkin dalam tahun ni aku akan cuba perbaiki blog ni dari segi penulisan dan sebagainya. Rasanya sampai disini dulu aku menulis, jumpa lagi ye!!

Oh ya! , sebelum terlupa dan terlewat aku nak ucapkan selamat tahun baru 2016. Semoga semua perkara dan rancangan yang akan dan bakal dilakukan menjadi kenyataan serta diredhai oleh Allah. Ameen



2 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

Selamat tahun baru 2016 zaki.. Lama kak aiza tak singgah sini.. Semoga segala perancangan berjalan lancar dan dipermudahkan oleh Allah..

Mohamad Zaki berkata...

Selamat tahun baru kak aiza. Terima kasih sudi singgah lagi :-)