Sabtu, 14 Februari 2015

Lebih mudah membeli buku di Bookcafe.com.my (Kedai buku online pts)


ASSALAMUALAIKUM

Zaman sekarang ni memang benar-benar mudah. Mana taknya, nak beli apa pun semuanya dah boleh beli secara atas talian. Tak perlu nak susah-susah keluar bagai. Yang paling penting harga pun murah..

Pada bulan lepas aku ada beli sebuah buku yang bertajuk catatan matluthfi, ditulis dan dikarang sendiri oleh matluthfi yang juga seorang v-logger tu.



Dah lama dah sebenarnya tertarik nak beli buku ni, cuma belum terjumpa laman web sesuai yang ada menjual buku ni. Selepas aku terbaca status terbaru matlutfi dalam fbnya yang mengatakan bookcafe ada menjual buku tersebut, aku tanpa berlengah terus pergi ke laman web tu.

Terdapat pelbagai jenis buku yang dijual dalam tu. Semua jenis genre ada. Lepastu, ada diskaun pulak. Contoh, macam buku matluthfi ni dari RM25 turun ke RM20. Murahkan..

Lepasni rasanya tak payah lagi nak susah pergi ke kedai buku yang jaraknya begitu jauh, pergi je ke laman bookcafe ni, pilih dan beli. Senang cerita.

Nak tau lebih lagi, silalah ke :- http://bookcafe.com.my/en/ ni sendiri. Ok aku habiskan catatan aku buat kali ini, moga bertemu lagi dalam entry yang akan datang! bye


5 ulasan:

Aqilah Azmi berkata...

wah thanks share! hee~

ikhwan yusuff berkata...

bru thu ad web ni..hihihihi thanks for sharing bro! :D

Mohamad Zaki berkata...

Ok2, welcome hehe :-)

Affy Afiqah berkata...

betul tu, sekarang semuanya mudah, semua hujung jari je, sy pun kalau malas keluar or pergi kedai buku ke apa memang beli online je memanjang ahahaha

Seantero Buku berkata...

ye.. sekarang semua di hujung jari jer...