Sabtu, 25 Oktober 2014

Awal Muharram


ASSALAMUALAIKUM


Selamat menyambut tahun baru islam. Petang-petang macamni baru aku sempat nak buat entry, maklumlah pagi tadi baru balik kerja. Tanpa kita sedar, pejam celik dah nak masuk bulan november. Cepat sungguh masa berlalu..

Masuk bulan ni, dah setahun aku kerja di toyo tu. Sekejap sangat rasa. Macam-macam pengalaman yang aku lalui, pahit, manis, masam, masin semuanya ada. Dan tanpa sedar juga, hujung bulan ni umur aku dah genap 22 tahun.

Dengan kesibukan kerja yang sebenarnya taklah sibuk sangat pun, kekadang tu aku rasa macam dah hilang semangat untuk blog ni pun ada jugak tapi bila ingat balik susah payahnya aku buat blog ni, aku teruskanla. Sebab blog ni banyak coretan yang aku isi dan bakal aku isi dengan cerita-cerita mengenai aku dalam ni, walaupun tak kerap.

Tinggal dua bulan je lagi untuk melangkah ke tahun baru 2015. Bersedia atau tak, tetap harus melangkah jugak sebab kalau kita tak mendahului masa, masa yang akan mendahului kita.

Sampai sini dulu coretan aku buat kali ni. Bulan ni sikit je entry pasal dah lama tak menulis, maka idea untuk menulis pun aku dapat rasakan makin menjauh dari aku chewahhh.. Ok bye
(Semoga kita dapat hijrahkan diri ke arah yang lebih baik)