Jumaat, 5 September 2014

Minyak Wangi.


ASSALAMUALAIKUM

Aku ni memang jenis yang suka pakai minyak wangi bila keluar kemana-mana saja. Sebab bagi aku, bauan yang terdapat pada minyak wangi tu mententeramkan aku. Begitu juga orang yang memakai minyak wangi.

Sebut je pasal minyak wangi ni, dah tak susah nak dapatkan. Pergi ke pasar malam pun dah tentu boleh jumpa punya dengan penjual minyak wangi ni. Cuma, dalam pemilihan pewangi yang terbaik, harusle cari betul-betul.


Atas tu merupakan contoh gambar minyak wangi yang selalu aku jumpa di pasar malam atau pasar sehari. Harga murah, bau pun boleh tahan. Dan kelmarin aku ada ke econsave kamunting tu, dan sampai ke tempat yang menjual pewangi ni, aku tertarik untuk membelek satu pewangi jenama Uber Man.

Aku tengok di bahagian belakang pewangi ni, ada tertera logo halal. Terus aku ambik beli. Sebab bukan apa, sekarang ni agak susah nak cari pewangi berjenama yang ada logo halal. Bau dia pun boleh tahan wangi. Kalau aku pakai nak pergi kerja tu, boleh tahan bau dia sampai waktu habis kerja la.



Rasa-rasanya, lepasni aku terus pakai jenama ni je lah. Harga ok tak sampai 10 ringgit pun. Lagi satu, bagi aku mencari yang halal tu memang perlu untuk orang islam sebab dah tentu tak datang rasa was-was tu kan.. 

Sampai sini dulu coretan aku kali ni..,
Assalamualaikum.


1 ulasan:

Gema Parfum berkata...

Terima kasih infonya gan.
Lumayan buat nambah elmu.

Gema Parfum
Harga dan produk minyak wangi.

----------