Isnin, 14 Julai 2014

Aku Kembali ...


ASSALAMUALAIKUM


Fuhh.. lama sungguh aku tak mencoret dalam blog ni. Perasan tak kenapa ada 3 kali dot lepas perkataan kembali tu? ha, sebabnya aku sekarang ni update blog ni dalam cyber cafe dan itu maknanya, lambat lagi lah lepas post ni aku akan mencoret lagi dalam blog ni haihh..

Oh, sebelum terlupa, aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam tak kiralah dimana korang berada. Tak terlambat lagi kot nak buat ucapan ni al maklumlah kan lagi tiga belas hari umat islam di malaysia ni akan menyambut aidilfitri. Sekejap je kan masa berlalu, lagu raya pun dah banyak dimainkan di radio tuh.

Dah lama tak tatap blog aku ni banyak rasa yang aku nak cerita mula dari bulan 6 yang lepas. Dan banyak blog rakan-rakan yang aku dah lama tak jenguk. Lepas ni nak jugaklah jenguk sedikit sebanyak blog korang yang selalu aku singgah dulu. 

Bulan puasa tahun ni ada jugak la yang berubah bagi aku. Antaranya, puasa kali ni merupakan puasa kali ketiga aku berada di tempat kerja yang berlainan yaitu selepas habis belajar di ilp ipoh dulu. Lepas tu, puasa kali ni ahli keluarga aku berkurang sorang lagi pasal abang aku tu dah dapat kerja di negeri sabah kena bertugas di bawah ibu pejabat polis di sana. Dekat raya nanti baru dia dapat balik. 

Lama tak menulis tak banyak idea sangat yang aku dapat huhu.. laptop aku yang rosak tu aku dah hantar ke kedai komputer untuk dibaik pulih tapi, tak de pulak jawapan sampai sekarang ni. Aku fikir-fikir balik nak kena ambik balik lah laptop tu lepastu hantar ke kedai lain pulak. 

Okla, sampai sini dulu cerita aku dalam blog ni. InsyaAllah lain masa aku menaip lagi. Aku doakan agar diri aku dan korang semua sentiasa berada dalam rahmat Allah dan ibadah puasa yang kita jalani diberkati olehNya. Ameen..

Jumpa lagi, bye. (Kosong-kosong)


4 ulasan:

Ainim Suju berkata...

welcome back bro

Faeytynn Zayn berkata...

selamat kembali kihkihkih XD

Affy Afiqah berkata...

semoga cepat2 laa laptop tu baikkk..boleh baca selalu coretan zaki heeee :D

ika klik3 wakudoki 3x :)

Kesuma Angsana berkata...

Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga