Rabu, 4 Jun 2014

Laptop Rosak !!!


ASSALAMUALAIKUM

  Tension betullah rasa bila barang kegunaan yang penting ni rosak. Laptop tu rasanya dah 5 tahun kakak aku guna dan baru tahun lepas dia buat masalah. Aku rasa masalah motherboard tu berulang kembali la. Tahun lepas masalah rosak laptop tu pasal motherboard ni lah. Taip entry ni pun aku pinjam tablet jenama B-Pad buatan negara mana aku pun tak tau. Susah jugak nak taip guna tablet ni, mungkin pasal aku dah terbiasa menggunakan laptop kot kalau nak menaip entry tu yang rasa lain je tu. Ingat nak perbaik balik laptop tu tapi risau pulak nanti jadi balik so, nanti je la fikir pasal laptop tu. Ingat kalau macam ni aku terpaksa beli satu tablet hujung bulan nanti. Emmm, tablet apa ye yang korang rasa ok untuk buat keje sambil boleh buat hiburan sikit?? aku ada usha satu tablet jenama lenovo ni jenis A3300. Macam ok je spec dia. Ok la, sampai sini dulu aku menaip. Jumpa lagi bulan depan InsyaAllah. Banyak cerita bulan 6 ni yang aku nak up, tapi disebabkan kerosakan laptop tu; habis tergendala semua huhu...

6 ulasan:

chegu zam berkata...

Emm .. takpe, teruskan usaha, gunakan smartphonepunboleh ape...

Tanpa Nama berkata...

No matter if some one searches for his vital thing, so he/she wishes to be available that in detail, so that thing is maintained
over here.

Also visit my webpage; ครีมหน้าขาว

ZUKI DIN berkata...

laptop sy pun rosak gak. dah la skrg sy ada byk kerja sek yg perlu diselesaikan..geram tul!

ury berkata...

Kesian... rosak yee... mcm tu lah yer, jika yg tak diingini tu dah berlaku, mesti ada benda yg akan tergendala atau terganggu... sabar jee la bro..

Raden Ayuhal Minsya berkata...

kalau sudah rusak ganti aja sama yang baru

Defa Ramadhani berkata...

waah kacihan laptopnya rusak,,beli yang baru aja mas,,, :)