Sabtu, 7 September 2013

Melajukan Blog.


ASSALAMUALAIKUM



  Aku tercari-cari cara mcam mana nak lajukan loading blog aku yang semakin lama semakin teruk loading nya. Malam ni aku cuba google cara lajukan loading blog dan terkeluar beribu-ribu cara untuk lajukan loading nih. Dan satu post di blog indon ni menarik minat aku.

Tanpa melengah, aku terus cuba walau permulaannya aku rasa macam tak percaya tapi takpa, tak salah pun kalau mencuba. Dah cuba dan aku dapat lihat sendiri hasilnya memang laju jugakla loading blog aku ni. Gembira tak?? Of course rasa gembira meluap-luap dalam diri (cehh, ayat..)

Tapi, masih ada keraguan.. adakah aku je yg rasa perubahan kelajuan loading di blog aku ni? nak mintak korang tolong komen di bawah ni.. Boleh?


Aku dapat tips lajukan loading blog dari sini :- CeritaMedan.Com

10 ulasan:

Tetamu Istimewa berkata...

Rasanya tak ada masalah. Laju saja.

puteri airyn berkata...

Nice sharing.. :-)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

betullah zaki.. dah semakin laju.. internet akak ni memang slow tapi still dapat masuk blog zaki.. akak isi seua 3 tabung zaki.. :D

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil): Kak aiza cba la.. blh bg laju lg blog kita. :D

Bin Muhammad berkata...

Sungguh laju sama spt kapal terbang di background tu, hehe
Bagus! blog semakin ringan...bagus utk kesihatan blog

Amin A. R berkata...

Saya guna fon.. So tak leh nak cakap... Hehehehehe :D

Amin A. R berkata...

Saya guna fon.. So tak leh nak cakap... Hehehehehe :D

S.K.A berkata...

hu3..laju ni..klik je trus ok..xde loading2 pn =) mmg copy paste code yg diberi je ke??

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

insya-Allah ada masa akak nak cuba juga.. akak isi 3 tabung.. :D

zakirasli .. berkata...

@S.K.A: Ye, snng je. cba la :D