Isnin, 22 Julai 2013

Gmail berwajah baru lagi..



  Dah lama tak buka Gmail dan harini baru sempat nak buka kembali. Tengok-tengok, dah berwajah baru semula Gmail ni. Mungkin aku yang baru perasan kot perubahan baru pada Gmail ni.. Apapun, memang cantik. Makin mudah rasanya nak ketahui apa yang dihantar ke dalam inbox kita tu. Dan kali ni inbox Gmail didatangkan dengan 3 bahagian. Pertama, Primary, kedua Social, dan ketiga Promotions. Memang terbaiklah !!

5 ulasan:

S.K.A berkata...

hak r..ok jgak..bru je buka td =)

♥ Mrs. Secretary ♥ berkata...

Yup..nampak teratur sikit.. ;p

Kesuma Angsana berkata...

nampak lebih kemas lah

Mizz Aiza berkata...

akak je tak pernah perasan.. hihi..

siti ZAHARA berkata...

Gmail lagila payah nak bukk..huhuhu..nti nak kna tngok dua2 ni..hee..=D