Isnin, 22 Julai 2013

Facebook pun dah bertukar wajah ke??



- Hurmm, pagi tadi Gmail yg bertukar wajah, petang ni Facebook pulak dah?? ke profil aku sorang je yg bertukar...

5 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

akak perasan gmail dan facebook tu sejak sabtu hari tu lagi bertukar wajah.. bagi akak sama je, yang penting akak selesa nak gunakannya.. hihi.. macam facebook pun akak selalu buka dan stalker akaun orang je.. hihi..

siti ZAHARA berkata...

YE KE..TAK BUKAK LAGI FB..HEE

Teena Tna berkata...

Bertukar@tak bertukar sama je sbb sy jarang on9.

Cik S :) berkata...

Memang dah brtukar wajah baru dah fb tu. Smlm baru sy prasan.

Amin A. R berkata...

kawan2 saya banyak rupa bentuk fb dah tukar..tapi fb saya masih belum lagi..hehhe