Isnin, 8 Julai 2013

Bukan semua cantik subjektif


~ Aku tertarik dengan video matluthfi di atas nih. Ada mesej tersirat di situ. Jom tonton dan ambik pengajarannya.

9 ulasan:

siti ZAHARA berkata...

..lawakla..menari plk..hahaha
tpi di sini ada pengajarannya..apa2 didalam harus cantik..brula nmpk smua cntik..klu cantik diluar tpi didlm tk..tak molekla kn..=)

zakirasli .. berkata...

@siti ZAHARA : Betul. Saya setuju dgn pndapat awak tu :)

NURSHAKIRA ABDUL HALIM berkata...

dia tu memang lawak.. suka tengok video2 dia.. hehe

Mizz Aiza berkata...

cantik tu subjektif.. ada orang cakap gemuk tu cantik, ada pula cakap kurus cantik.. apa-apa pun yang penting cantik dalaman dan luaran.. baru seimbang..

S.K.A berkata...

ha3..hampeh vdeo ni..ni 1st time ambe tgok vdeo matlutfi =) yg ambe thu dia cerdik je..btol la 2..yg pling pntg cntik dlaman..luaran hnya smntara je..

Kesuma Angsana berkata...

betul sgt tu !..selamat berpuasa juga ye , moga amalan2 kita kan diterima oleh Allah swt

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza : Betul tu kak :) yg lbih pnting cntik dalam tu .

zakirasli .. berkata...

@S.K.A: Haha, tu la kan.. dh la pndai, ptah brcakap plok tu.. #untung

zakirasli .. berkata...

@Kesuma Angsana: Terima kasih. Selamat mnjalani ibadah puasa juga ye K.A :D