Sabtu, 8 Jun 2013

Lagi berita pasal runtuh

Assalamualaikum W.B.T..
Kredit gambar: blog pilihan-anda

Macam-macam yang berlaku sekarang ni kan... haritu pasal stadium runtuh, kali ni pasal jambatan kedua di pulau pinang pula. Yang menyedihkan ada mangsa yang terlibat dalam runtuhan tersebut. Kalau takda mangsa yang terlibat takpa lah, tapi kalau sampai melibatkan kehilangan nyawa.. hurmm, bila berlaku kes macam ni siapa yang perlu bertanggungjawab? tepuk dada, tanya keliling.. heee
Berita lanjut  mengenai keluarga mangsa boleh anda baca disini :- SINAR HARIAN

~Ni yang buat aku takut nak memandu atas/bawah jambatan nih


9 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

ngeri betul kalau terjadi kat depan mata.. huhu.. kat KL sekarang ni giat buat pembinaan MRT tu.. tawakal je lalu kat situ..

Amin A. R berkata...

saya hari2 lalu bawah MRT punya pembinaan...seram rasa kot2 tengah lalu landasan tu runtuh..haihhhh

D_08 berkata...

jambatan kedua tu macam tak siap lagi je.... ngape le yang deme lepaihkan oghang gune jambatan tu..... dah tunggu ade oghang mati baghu nak tutup.....

aswadz berkata...

ni mesti ada salah planning. tu yang runtuh.

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih komen :D tkut jgk kan kalau lalu kt tmpat yg sdang dalam pembinaan ni.. MRT tu ada bnyk kebaikan.. harapnyer dpat siap tanpa akibatkan apa2x kesan buruk kpd pngguna la kn

zakirasli .. berkata...

@Amin A.R: Terima kasih komen :D doa bnyak2 la ye kalau lalu bawah tu :)

zakirasli .. berkata...

@D_08: Terima kasih komen :D hurmm, apapun kjadian tu mmg Allah dah tentukan berlaku..

zakirasli .. berkata...

@aswadz: Terima kasih komen :) psal planning tuh nk kna tnya pihak pemaju ni :D

Kesuma Angsana berkata...

malang yg tak berbau !