Jumaat, 21 Jun 2013

Hari yang sibuk...

 Harini memang banyak betul kerja yg perlu aku buat.. Huh, tapi alhamdulillah sempat siap. Update entry ni pun dah malam cam ni baru sempat.. Apapun, terima kasih Allah untuk kerja ini. Jadi, bekerjalah anda seperti akan hidup seribu tahun lagi, dan beribadatlah seperti anda akan pergi pada esok hari.









~Sekian~ Assalamualaikum..

10 ulasan:

Amin A. R berkata...

Samalah kita... Saya pun sibuk sangat hari ni. Tak menang tangan membuat keje....

Teena Tna berkata...

Nice quotes...
Bekerja seperti anda akan hidup seribu tahun lagi, beribadat sperti anda akan pergi pada esok hari...

D_08 berkata...

selagi boleh bekerja...kerja lah..... kang udah takde kerja... takde ape yang nak dikerjakan....... blogging2 ni kendian bulih buat....

Mizz Aiza berkata...

selamat bekerja zaki.. ada kerja kosong tak kat sana? akak nak apply.. hehe..

Tedi berkata...

Tedi pun tengah sibuk wat kerja sekolah ni.

zakirasli .. berkata...

@Amin A. R: oh, yeke.. apapun, sibuk buat keje ni dpt mnghindarkn kita dari mmbuat dosa. Terima kasih Ya Allah.

zakirasli .. berkata...

@Teena Tna: Hehe. Terima kasih teena tna..

zakirasli .. berkata...

@D_08 : Btol2x.. tp, jgn bekerja smpai trlupa suruhan agama; solat 5 wktu

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih kak. hehee, tkde kje kosong lg kak skng ni.psal ni kedai je.. hee

zakirasli .. berkata...

@Tedi : Selamat mmbuat kejer sekolah tedi :)