Ahad, 16 Jun 2013

Hari-hari hari bapa.

Ye, memang harini seluruh negara rasa aku yang sambut hari bapa ni. Tapi, bagi aku setiap hari adalah hari bapa. Sama macam hari ibu. Jadi, untuk kesempatan ini dalam blog ni, aku nak ucapkan selamat hari bapa kat abah aku Mat Rasli Md Daud, terima kasih abah sebab dah jaga zaki sampai umur 21 tahun ni. Terima kasih juga untuk mak ye. Walaupun aku tak ucap depan-depan, tapi cukuplah rasanya di dalam blog ni. Dan aku akan sentiasa doakan kesejahteraan serta kesihatan berpanjangan untuk mak dan abah. Terima kasih mak, abah.

   Untuk harini, lewat sikit aku update entry harini  aku hadiahkan kepada semua bapa-bapa di seluruh dunia terutama di Malaysia ni sebuah lagu nasyid bertajuk ayah nyanyian kumpulan Ae-man, dengarkan :


Assalamualaikum semua, selamat malam.

6 ulasan:

Teena Tna berkata...

Walaupun x cakap depan-depan, asalkan kita dah wish ye..
Kdg2 malu nak ucap...same la

S.K.A berkata...

Admin blog ni muda lg rupanya :) slmat hr bapa juga utk slruh bapa kt malaysia, jasamu dikenang

BUNDA a.k.a KN berkata...

assalam,

selamat hari bapa juga bunda ucapkan untuk abah zaki..

Mizz Aiza berkata...

selamat hari bapa kepada ayah zaki dan sumua ayah di seluruh dunia.. hargai mereka ketika mereka masih ada dan titipkan doa sekandainya mereka telah meninggalkan kita buat selamanya..

nurul ezzatie berkata...

Hari-hari pun memang hari bapa. =)

Jom join segmen Ezzatie
http://heartyoumycrush.blogspot.com/2013/06/segmen-simple-topup.html
*click exabytes awak*

Tedi berkata...

Tedi sokong kenyataan ini :)