Isnin, 10 Jun 2013

Doa Di Pagi Hari. Jom Amalkan!!

Assalamualaikum W.B.T..


 Untuk pagi isnin yang bersamaan 1 syaaban ini, aku dengan rasa rendah hati nak ajak korang semua hafal doa pagi melalui video di atas tu. InsyaAllah, dengan membaca doa ini, hati akan menjadi tenang sekaligus akan melancarkan segala urusan kita sepanjang hari. Jadi jom sama-sama dengar dan hayati video doa pagi di atas yang dibacakan oleh saudara Bazli dari kumpulan nasyid UNIC.

8 ulasan:

Normi Nieza berkata...

good sharing..

Mizz Aiza berkata...

terima kasih zaki.. :D

Kesuma Angsana berkata...

gd one tq share this yer

D_08 berkata...

Awok ringtone udah kejut awok suboh..mmg zikir ni......yang Hijjaz lagukan tu...Alhamdulillah... senang beno bangun SUboh......

P/S: Cho zakirasli....kalo awok singgah Sempeneh ato batu Kurau nanti.. awok contact le mike... tapi nak contact mike camne???... moh bertuko no tipon.... email kat emai lawok shahrilhakime@gmail.com

zakirasli .. berkata...

@Normi Nieza: Terima kasih komen :D

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih komen :) ok, kak. tak jd masalah la.. bnda baik kita kongsi sama2x :D

zakirasli .. berkata...

@Kesuma Angsana : Terima kasih komen :D Ok, sama2x kita mndapat kebaikan dariNya

zakirasli .. berkata...

@D_08: Terima kasih komen :) Bgusla klau mcmtu. Ok je, bleh je contact saya kt fb.. mesej je kalau nak dtg btu kurau.. psai hndset ni jarang guna sikit.. hehek