Ahad, 30 Jun 2013

Dapat cenderahati F.M (Fridge Magnet) dan Keychain dari blogger noorzuha !!


  Aku dapat kedua-dua cenderahati ni dari minggu lepas lg sebenarnya. Harini baru sempat nak letak entry ni kt sini. Sebenarnya, aku tak sengaja pun terbaca satu entry dari blogger noorzuha pasal fridge magnet yang beliau nak bagi secara percuma kat sesiapa yang berminat. Aku pun apa lagi, terusla apply. Tunggu punya tunggu akhirnya pada hari khamis minggu lepas sampai satu sampul surat beserta dengan dua cenderahati yang tertulis singapura. Memang terbaikla cenderahati ni. Terima kasih banyak aku ucapkan kepada blogger noorzuha atas cenderahati percuma ni..  Untuk ini, aku jemput korang semua ke blog beliau :- Journey Of My Life sama-sama kita jenguk blog beliau yang sempoi tu..

~ Khabarnya ada lg F.M yg masih ada pada beliau untuk diberi percuma kpd sesiapa yang nak. So, korang bolehla cuba apply. 

5 ulasan:

Merah itu hot berkata...

bestnye . .

tahniah :))

Amin A. R berkata...

Tahniah dapat fridge magnet free :D

BUNDA a.k.a KN berkata...

dapat hadiah yer...tahniah..

Mizz Aiza berkata...

tahniah zaki.. semoga terus murah rezeki.. :D

Teena Tna berkata...

Nk try lah...