Rabu, 26 Jun 2013

Blog dan jerebu

Gambar google je


Harini aku nampak jerebu dah kurang dekat tempat aku ni. Sebab hujan yang turun dengan lebat dari petang semalam lagi. Terima kasih Allah kerana memberikan hujan kepada kami.. Blog dan jerebu... takde kena-mengena pun.. Saja je tulis tajuk tu....

~Tak sempat update entry semalam pasal mmg sibuk~
Esok baru sempat nak balas kunjungan korang balik... Sorry lambat balas kunjugan korang semua ke blog aku ni

4 ulasan:

S.K.A berkata...

Alhamdulillah..dh berkurang jerebu skrg ni

Mizz Aiza berkata...

alhamdulillah.. kat tempat akak dah tak berjerebu.. malam tadi hujan turut lebat..

zakirasli .. berkata...

@S.K.A: Alhamdulillah kan.. syukran Ya Allah.

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza: Alhamdulillah. sama2x kita mensyukuri nikmat hujan yg telah dberi oleh Allah.