Rabu, 5 Jun 2013

Belajar VS Kerja, mana best?













            vs    

12 ulasan:

D_08 berkata...

kalo awok le kan..... belajo le best... tak payah nak pikir bende2 nak dibayo..... belajo ni wwalopon kene bayo... tapi kemudahan tu dah banyak.... situasi awok sekaghang berkoje dan belajo...... jenohh oooooo

zakirasli .. berkata...

@D_08: Terima kasih komen :) hmm, saya rasa pun gitu jgak. wau, kerja smbil belajar la ni.. pning tu nak kjar dua2x.. tp, kalau kita fikir boleh, msti boleh punyele.

PakcikLie PCL berkata...

assalamualaikum..kunjung balas.

sebenarnya 2 keadaan itu mempunyai keseronokan dan kesengsaraan tersendiri...masa sengsaranya belajar , cepat2 mintak habis belajar supaya nak kerja dan sebaliknya bila kerja..teringat nak belajar semula.
tu pasal ada orang yg sedang bekerja mohon belajar sambilan...dan dia suksess kerana nalurinya dalam kesukaan., keadaan ini lah yang paling best..belajar dengan poket berisi.. :) *aku lah tu

FairuzAqilah berkata...

tak tahu... belum pernah ada pengalaman bekerja.. :)

Mohd Ridzwan Abdullah berkata...

belajar kot...sbb hanya tumpu dan pikir pasal belajar jerk. kwn2 pun ramai...hehee

zakirasli .. berkata...

@PakcikLie PCL: Terima kasih komen :) waalaikumussalam. Yup, mmg betul tu. rsa mcm best jgk belajar sambil bekerja. tp, tk rasa pening ke nak fokus?

zakirasli .. berkata...

@FairuzAqilah: Terima kasih komen :D oh, belum kerje ye..?/ nnti klau dh kerje tau la. hehe

zakirasli .. berkata...

@Mohd Ridzwan Abdullah : Terima kasih komen :D kalau belajar tk payah fikir pasal kerja yg bertimbun kn..

Sop berkata...

dua2 best :)

Mizz Aiza berkata...

akak suka belajar.. sebab tumpuan hanya untuk lulus dengan cemerlang.. kerja sangat stress..

zakirasli .. berkata...

@Sop: Terima kasih komen :) ha.. dua2x best.. mungkin, sbab dua-dua ada kelebihan kan.

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih komen :D betul2x.. belajar kekadang tu best jgk kan. psal belajar bnyak cuti sikit.. heeee