Rabu, 22 Mei 2013

Petang..

Gambar dari google

Dah petang dah. Selamat petang semua.. Nak tanya sikit selalu kalau petang-petang macam ni korang buat apa ye? 

Yang tu je nak tanya

Ok, Assalamualaikum

16 ulasan:

Nies alhaQ berkata...

Tidur. Hehehe.

Miss YuKa NoLieY berkata...

makan petang..pisang goreng panas+kopok lekor+teh o ais..

fadh leyanie berkata...

kalau cuaca tak panas jogging :D

Nao Mei berkata...

thank follow belog cik akak tu :)

cik akak dah follow balik....kalau petang cik akak lebih suka layan belog..hahaha

zakirasli .. berkata...

@Nies alhaQ: Terima kasih komen, tidur ja.. okla tu, janji bkan lpas asar.. bhya kt kesihatan klau tidur lpas asar..

zakirasli .. berkata...

@Miss Yuka NoLieY: Terima kasih sudi komen :) waa, sdap tu.. nak sikit :D

zakirasli .. berkata...

@fadh leyanie: Terima kasih komen :) bgus2x.. bleh kluarkan peluh jgk.. kalau wktu pg lg best jogging :D

zakirasli .. berkata...

@Nao Mei: Terima kasih komen :) sama la.. tp, skrang ni pagi pon dok layan blog ni jgk.. best blh knal ramai kawan kt dunia maya nih :D

insan marhaen berkata...

Baru sampai rumah dari tempat kerja. Belikan ibu_suri makanan dan makan bersamanya sambil dengar apa yang dia bercerita.

Masuk waktu Maghrib, sembahyang sesama....

Sesuatu yang dulu tidak dapat kami kecapi kerana sibuk dengan anak dan kerjaya masing-masing!

nida zin berkata...

tidur pon best... kalau rajin g jog sekeliling kmpung.. huhu :)

Mizz Aiza berkata...

akak suka makan2.. buka peti ais dan masak atau makan apa yang patut.. hihi..

Mek Onie berkata...

petang biasa masa onie bekerjaaaaaaa :P

S.K.A berkata...

petang2 ambil angin petang je :) tgok mood jgak

Mia Liana berkata...

masa untuk rehat...

p/s: salam kenal ya..

zakirasli .. berkata...

@insan marhaen: Terima kasih komen :D wah, best kan dpat berkumpul brsama keluarga :)


@nida zin: Terima kasih komen :) kalau ptg mmg tido pling best. tmbh lg klau hujan :D jogging pn bgus jga


@Mizz Aiza: Terima kasih komen :D Oh, okla.. dpat tmbah kmahiran memasak :)

zakirasli .. berkata...

@Mek Onie: Terima kasih komen :) Krja wktu ptg ni ltih sikit nak plak klau cuaca tgh panas :D

@S.K.A: Terima kasih komen :D boring2x ambik angin ok jgk tu :)

@Mia Liana: Terima kasih komen :) stuju.. klau dpat rhat wktu ptg mmg ok.. salam knal juga.. :D