Selasa, 28 Mei 2013

Cuci buah pinggang dengan harga RM 1.00 !!



 Tahukah korang yang daun sup baik untuk kesihatan? Post ni aku terbaca kat fb tadi. Post dia bertulis macam ni :-

Selama bertahun-tahun kita menggunakan buah pinggang dalam proses biologi badan.

Kandungan garam dan racun yang kita tidak tahu betapa banyak jumlahnya, dan kita tidak pernah mencucinya kecuali bagi yang bermasalah sahaja.

Tahukah anda dengan hanya RM1.00, anda mampu mencuci buah pinggang yang banyak berjasa pada kita ini??

Caranya mudah sahaja.

Beli seikat daun SUP, cuci bersih-bersih , potong kecil2 , masukkan kedalam periuk , masukan air bersih , didihkan untuk sepuluh minit sahaja.

Sejukkan , tapis , masukkan kedalam botol yang sesuai dan disimpan dalam peti sejuk

Amalkan meminumnya segelas sehari...

Insya Allah anda akan rasa perubahannya...

Segala kandungan garam dan racun2 akan dikumuhkan melalui air kencing.

Daun SUP telah diketahui sebagai satu kaedah rawatan pembersihan yang terbaik untuk buah pinggang kita dan ia adalah semula jadi!

Selamat Mencuba......

- Aku pun rasa macam nak cuba jugak, pasal pernah dulu bos aku pun cakap air rebusan dari daun sup ni baik untuk mencuci kotoran dalam buah pinggang..

Ok, Assalamualaikum.. 

10 ulasan:

D_08 berkata...

Insyallah akan dicube...tq berkongsi bende baik....

Mizz Aiza berkata...

perkongsian yang baik, terima kasih.. kena rajin amalkan secara berterusan..

zakirasli .. berkata...

@D_08: Terima kasih komen :) cbe la.. klau ada prubhan blh kongsi.. bnda baik sama2x kita kongsi.. insyaAllah, dpat kebaikan sama2x..

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih komen :D yup, kalau rajin amalkan, insyaAllah akan brkesan :)

QA's ~ mamapapa berkata...

petu yg sangat berguna & mudah utk diamalakan ni :) salam kenal....jmput follow kembali :))

Pretty Honey berkata...

TQ for sharing..pretty baru tahu ni...

JUK DIN berkata...

thanks for the info zaki..nanti abe gi beli daun sup...dulu abe kena batu karang..jd kena berpantang la sikit agar ia x menyerang lagi..

zakirasli .. berkata...

@QA's ~ mamapapa: Terima kasih komen :) yup, mmg berguna.. saya follow anda balik :D

zakirasli .. berkata...

@Pretty Honey: Terima kasih komen :D Ok, kan "sharing is caring"..

zakirasli .. berkata...

@JUK DIN: Terima kasih komen :) Oh, ye ke.. cba la abe, mngkin berkesan cara ni.