Isnin, 20 Mei 2013

Bila hari isnin


Sumber gambar: Google jugak



   Pejam celik, pejam celik dah hari isnin balik dah. Memang cepat masa ni berlalu. Ada sesetengah orang tu tak berapa nak suka bila muncul hari isnin ni. Kenapa ye? kalau aku pulak, hari isnin la hari yang best sebab permulaan hari kan.. Tambah pulak dekat tempat aku pagi ni hujan memang lebat, so kalau sesapa yang malas nak pergi kerja atau sekolah tu, tidur memang best la kan. Untuk yang rajin, bolehla buat puasa sunat untuk hari isnin dengan hari khamis. Dapat jugak pahala kan. Jadi, untuk permulaan hari isnin ni jom sama-sama baca doa murah rezeki di bawah ni :-

Sumber dari google


~ Bukan panjang pun, insyaAllah mudah-mudahan Allah menurunkan rezeki yang banyak dari sumber yang halal kepada kita semua.

Ok, Assalamualaikum

6 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

hari jumaat paling bersemangat sebab dapat cuti sabtu&ahad.. terima kasih berkongsi doa tu.. semoga semua mendapat manfaatnya..

NinaAz berkata...

Nina suka hari isnin ni. Sebabb. Sebabb. Minggu ni last sekolahhhh. Haha

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih komen, hari jumaat penghulu segala hari.. lglah saya suka :D sesetengah kata hari jumaat hari raya bg org lelaki :)

zakirasli .. berkata...

@NinaAz: Terima kasih sudi komen. haha, cmtu plak.. by the way, selamat bercuti.. :D (ucap awal2x la)

Kesuma Angsana berkata...

gd sharing ni tq yer !

zakirasli .. berkata...

@Kesuma Angsana: Terima kasih komen, ok, wlcome :D