Jumaat, 24 Mei 2013

Baru lepas habis tonton filem iron man 3 !!


Gambar dari Google

  Baru je lepas habis tonton filem Iron Man 3 ni. Bagi pendapat akula, memang best cerita ni pasal banyak scene fight, lepastu yang aku kagum teknologi yang dibawakan dalam filem ni. Memang gempak. Kalau aku bagi markah, aku bagi markah 4/5 kat filem ni. Kenapa 4/5? pasal ada kadang-kadang tu dalam filem ni banyak sangat adegan bercakap tu, lepastu ada adegan seksi sikit biasala kan cerita dari barat. Untuk kanak-kanak tengok cerita ni aku rasa diorang tak perlu nak letak adegan pakaian seksi dalam cerita ni. Jadi ibubapa kena awasi anak-anak waktu menonton filem ni.. Setakat ni, bagi aku bolehla menarik pasal banyak teknologi baru yang Tony Stark a.k.a Iron Man yang dia cipta. Tentang teknologi tu je la yang boleh buat aku kagum dengan filem ni, yang lain tu setakat ok je. Yang pasti teknologi dalam filem Iron Man ni lebih maju dari teknologi filem Batman. Kalau korang teringin nak tonton filem Iron Man 3 ni boleh ke sini :-


~ Baik cepat kalau nak tengok sebelum diorang tutup link tu.

Ok, Assalamualaikum..


4 ulasan:

ZassDhiey berkata...

Iron Man 3 memang tersangat sangat sangat besh!! x))

zakirasli .. berkata...

@ZassDhiey: Trima kasih komen :) yup, mmg best. tp, pda saya iron man 1 lg best.. :D

Mizz Aiza berkata...

dah lama akak tak tengok wayang.. ada orang cakap iron man yang sebelum ni lagi best..

zakirasli .. berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih sudi komen :) saya rasa pn mcm tu jgkla kak..rsa yg 1 dgn 2 lg gmpakla.. tp, yg ke3 ni pn tk kurang jgk psal tony stark dpat buat robot dia tuh automatik pg ke dia bila dia nk.. tu yg best.