Isnin, 15 April 2013

Print Apa Yang Anda Suka

Assalamualaikum,


Sahabat semua apa khabar? Harap semuanya dalam keadaan baik dan sihat selalu. Anda suka sesuatu maklumat dari halaman web, tetapi tidak tahu cara untuk print keluar maklumat itu? jangan risau, ini kerana ada satu laman web yang telah dibina khas untuk anda yang mahu print maklumat di laman web tetapi tidak tahu caranya. Anda hanya perlu layari laman web ini :- PRINT WHAT YOU LIKE 
Cara menggunakan laman web ini amat mudah. Masukkan URL laman web, Edit bahagian yang anda mahu print, dan terus print. Mudah kan!


Contoh laman web


Alhamdulillah, selesai entry untuk harini, sekian dahulu. Jumpa lagi. Assalamualaikum..wave

4 ulasan:

Syazana Zainn berkata...

baru tahu tentang website ni thanks :)

Aku Dan Komputer berkata...

@Syazana Zainn: Terima kasih sudi komen, harap dpat ajak kengkawan dtg sekali ke blog ni ye :)

P/s: Kekadang laman web print what you like ni ada msalah sikit, loading blik 2-3 kali okla.. :D

Mizz Aiza berkata...

thanks sebab berkongsi website ni.. selalunya nak print tekan ctrl+print screen, pastu paste kat dalam photo scape.. kemudian crop dan baru print.. banyak stepnya, hehe.. :D

Aku Dan Komputer berkata...

@Mizz Aiza: Wlcome Mizz.. Terima kasih juga sudi komen entry ni ye.. :) Saya share je maklumat yang saya tahu.. moga2x berkat semua ilmu yang saya kongsi disini :D