Selasa, 16 April 2013

Kembalikan Kecergasan Komputer Anda

Assalamualaikum,


Adakah sistem komputer anda terlalu perlahan? ok, untuk entri kali ini admin akan kongsi satu perisian yang berguna khas buat mereka yang merasakan komputer yang sedang digunakan terasa perlahan perjalanan sistemnya. Kalau nak cuba, anda hanya perlu memuat turun sahaja perisian yang dinamakan Advenced SystemCare 6. Jangan risau, ianya percuma !


Perisian ini boleh dimuat turun di sini :- Advanced SystemCare 6 Free

Sekian, untuk perkongsian pada kali ini. Jumpa lagi..
Assalamualaikum..

4 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

terima kasih kerana share info ni.. :D

Aku Dan Komputer berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih sudi komen :) dh tanggungjwab saya utk kongsi ilmu yg tk seberapa.. insyaAllah kalau ada lg info I.T yg saya tau, saya akan ltak kt blog ni :D

S.K.A berkata...

salam..nk try la :) tq atas perkongsian..

Aku Dan Komputer berkata...

@Wsalam, terima kasih sudi komen. :D cba la.. tk rugi pun :) sama2x