Rabu, 24 April 2013

GA DOMAIN DOTCOM FREE

Assalamualaikum Semua,




Untuk entri kali ini, admin tak kongsi apa-apa mengenai dunia pengkomputeran. Tapi, admin akan tulis pasal GiveAway yang telah dianjurkan oleh blog madrasah kehidupan dot com. Segmen GiveAway ini akan tamat pada 21 MEI 2013. Masih sempat lagi jika sahabat semua mahu menyertai. Dan, mengenai pertanyaan mengenai sebab mengapa saya ingin memiliki domain dotcom sendiri adalah kerana saya memang sudah lama ingin memiliki satu domain khas untuk blog ini. Sebab jika mengikut kemampuan memang belum termampu lagi untuk memiliki domain sendiri. Selain itu, dengan mempunyai domain sendiri, blog kita juga akan tampak lebih selamat dan lebih kukuh. 

- Jadi tunggu apa lagi sahabat semua? Jom beramai-ramai turut serta dalam GiveAway domain dotcom secara percuma ni. Tak rugi anda mencuba!! 

Kalau nak join, boleh klik sini ---> Madrasah Kehidupan™

Sekian untuk hariini, 
Assalamualaikum..

6 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

semoga berjaya.. :D

Aku Dan Komputer berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih sudi komen entry ni ye :D

marniey zul berkata...

all the best ^^. nak join sekali pula.

Aku Dan Komputer berkata...

@marniey zul: Terima kasih komen.. join la ramai2x... blh dpat mcm2x hadiah tau..

Pena Islam berkata...

terima ksih ats penyertaan anda

Aku Dan Komputer berkata...

@Pena Islam: Sama-sama :) Terima kasih sudi komen :D