Sabtu, 20 April 2013

BEN ASHAARI dan WEECLICKS


Assalamualaikum, 

BEN ASHAARI


Untuk entri kali ini, admin tak post mengenai tips komputer dan perisian, tapi nak post pasal satu segmen khas yang telah dibuat oleh blogger terkenal Ben Ashaari. Senang saja kalau nak ikut serta dalam segmen ni. Untuk maklumat lanjut klik ini : Ben Ashaari

Untuk pengetahuan saudara Ben Ashaari dan kawan-kawan semua kenapa saya nak menjana pendapatan melalui internet ini adalah kerana Yang Pertama, admin dah lama perhatikan banyak blogger-blogger yang boleh mendapat pendapatan yang tetap melalui perkongsian di dalam internet. Yang Kedua pula, admin sedang mencuba untuk mencari pendapatan dari internet biarpun tidak lumayan tetapi yang penting keseronokan yang admin dapat apabila kongsikan sesuatu di dalam laman blog. Dan Yang Terakhir, admin berpendapat bahawa, menjana pendapatan melalui internet ini boleh dilakukan pada bila-bila masa serta dalam pelbagai cara dan yang paling penting sekali kita dapat mengisi masa lapang dari terbuang dengan aktiviti yang tidak berfaedah

Sekian entri untuk admin postkan pada hariini. Kepada sahabat yang belum ikut serta di dalam segmen khas ini, jom ikut serta sekali. Tempoh tamat segmen ini, adalah pada jam 5 petang ini...

Assalamualaikum..
Salam Hujung Minggu 

26 ulasan:

Princess Syazliyana berkata...

goodluck ;)

Aku Dan Komputer berkata...

@Princess Syazliyana: Terima kasih sudi singgah dan komen entry ni :)

Rozuan Ismail berkata...

PCB singgah dari blog yg sama

http://kringg.blogspot.com/2013/04/ben-ashaari-dan-weeclicks.html

Miss Al berkata...

Good luck!

dari segmen yg sama --> http://missqerieyal.blogspot.com/2013/04/ben-ashaari-dan-weeclicks.html

Aku Dan Komputer berkata...

@Rozuan Ismail: Terima kasih sudi komen entry ni ye :) selamat berjaya !!

Aku Dan Komputer berkata...

@Miss Al: Terima kasih sudi komen, good luck too ! :D

Mizz Aiza berkata...

good luck ya.. tak sempat nak join..

Aku Dan Komputer berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih sudi singgah dan komen entry ni ye :D Nnti kalau ada segmen lg blh la join ye :)

Aku Dan Komputer berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih sudi singgah dan komen entry ni ye :D Nnti kalau ada segmen lg blh la join ye :)

Aku Dan Komputer berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih sudi singgah dan komen entry ni ye :D Nnti kalau ada segmen lg blh la join ye :)

Aku Dan Komputer berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih sudi singgah dan komen entry ni ye :D Nnti kalau ada segmen lg blh la join ye :)

Aku Dan Komputer berkata...

@Mizz Aiza: Terima kasih sudi singgah dan komen entry ni ye :D Nnti kalau ada segmen lg blh la join ye :)

NAJIHAH HASIN berkata...

Salam ziarah. Nice blog. Done follow you.. jemput dtg sini jgk yep.. http://haziyatulnajihah.blogspot.com

jaakechik berkata...

jaa datang dari segmen yang sama :

http://www.jaakechik.com/2013/04/ben-ashaari-dan-weeclicks.html

Dalia berkata...

Hai! Sy datang dari segmen yang sama..
done follow you.. follow me back ya! thanks!

http://www.daliagallery.com/2013/04/ben-ashaari-dan-weeclicks.html

9n0L4 berkata...

dtg dari segmen yg same. follow sini. lucky no 178. :)

http://farizafairuz.blogspot.com/2013/04/ben-ashaari-dan-weeclicks.html

julia jamaludin berkata...

singgah jalan-jalan sini :)

http://juliajamaludin.blogspot.com/2013/04/ben-ashaari-dan-weeclicks.html

Syazana Zainn berkata...

hi, goodluck!

:D

Kisah Si Dairy berkata...

salam
good luck untuk segmen nie ye
singgah sini
jemput singgah di blog saya
http://kisahsidairy.blogspot.com

Aku Dan Komputer berkata...

@NAJIHAH HASIN: Terima kasih sudi ziarah ke sini dan follow ye, saya singgah blog awak blik :D

Aku Dan Komputer berkata...

@jaakechik: Terima kasih sudi dtg ke blog ni ye :D

Aku Dan Komputer berkata...

@Dalia: Terima kasih sudi dtg ke blog ni ye :D Saya follow blog awak blik :)

Aku Dan Komputer berkata...

@9n0L4: Terima kasih ye sudi dtg dan follow kt sini :D

Aku Dan Komputer berkata...

@julia jamaludin: Terima kasih ye sudi singgah jalan ke blog ni :D

Aku Dan Komputer berkata...

@Syazana Zainn: Terima kasih sudi dtg dan komen entry ni :D

Aku Dan Komputer berkata...

@Kisah Si Dairy : Wsalam, Terima kasih sudi singgah dan komen entry ni ye :D