Jumaat, 29 Mac 2013

Potong Lagu Tanpa Menggunakan Software ?

Assalamualaikum semua sahabat-sahabat yang saya hargai,


Saya harapkan semua sahabat-sahabat sihat dan ceria selalu. Di pagi hari jumaat yang mulia ini, saya nak kongsi kepada sesiapa yang suka potong atau cut lagu, anda tidak lagi memerlukan atau mencari software yang memerlukan anda untuk  install ke dalam komputer anda dan sekaligus menambahkan lagi berat loading komputer anda. Untuk memotong bahagian lagu yang anda tidak suka, sahabat semua hanya perlu pergi ke laman web ini :- Cut MP3 Files Online


Sekian untuk entri ringkas pada kali ini, jumpa lagi di lain waktu. Assalamualaikum.

P/s: Untuk memotong lagu di laman web ini sahabat semua perlulah ada talian internet.Itulah antara kelemahannya. Jadi jika anda tiada bekalan internet berterusan, anda perlulah mempunyai software untuk membolehkan pemotongan lagu dilakukan.. Harap Maklum 

4 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

senang la nak potong lagu.. tau tak software free untuk edit video? netbook saya takde movie maker..

Aku Dan Komputer berkata...

Terima kasih sudi komen di blog ni :D Memang ada software free untuk edit video.. Esok insyaAllah saya akan tulis entri untuk software edit video free :)

Asiah Aisa berkata...

Terima kasih kerana memberi respons. Senarai mereka yang bertuah telah dikeluarkan. Jika anda yang bertuah, sila pm saya banner anda di fb: Asiah Aisa

Aku Dan Komputer berkata...

Sama-sama.. blog saya pun ada jgkla.. nombor 11. Tapi maafla saya tkde banner la.. haritu sesaje je tulis nama blog saya dalam komen blog awak tu :) sory ye